Koop lokaal!

De Corona crisis raast over de wereld en treft ook ons dorp. Ons centrum oogt leeg, de restaurants zijn dicht en verschillende winkels sluiten. Steun daarom onze middenstand waar u kunt. Onze Wassenaarse ondernemers zijn creatief en passen zich zo goed mogelijk aan door bijvoorbeeld afhaalmaaltijden aan te bieden. Terwijl onze zorgverleners dag in dag uit werken voor onze gezondheid, moeten we er met elkaar het beste van maken. Ook U kunt bijdragen door een maaltijd te bestellen bij een restaurant, winkel of vereniging die nu hard getroffen wordt. Daarmee helpt u hen, en dus ons dorp, door deze moeilijke periode. Ondernemers dragen bij aan de gezelligheid, bedrijvigheid en leefbaarheid van ons dorp. Dat alles staat nu onder druk.

De Wassenaarse VVD draagt haar steentje bij. Wij kopen lokaal en steken onze ondernemers een hart onder de riem. Gelukkig doen vele Wassenaarders dat met ons in deze moeilijke tijd. Wij wensen iedereen veel gezondheid en sterkte toe. Samen voor Wassenaar!

Namens het VVD-team,

Laurens van Doeveren, Bernard Menken, Monique van Deursen, Willemijn Weekhout, Paul Ronke, Iwein Borm, Gerbrand Nijman en Yvonne van der Velde