Caroline Klaver-Bouman

Ik vind het een hele eer om sinds mei 2023 voorzitter te zijn van het bestuur van het VVD Netwerk Wassenaar. Na een aantal jaren in de lokale politiek als raadslid en wethouder van de Wassenaarse VVD, wil ik mij nu graag inzetten voor onze leden en de partij om ervoor te zorgen dat de VVD de grootste politieke partij blijft in Wassenaar met een breed en gezond netwerk. Waarbij de kiezer erop kan vertrouwen dat de liberale waarden van de VVD worden ingezet in de gemeenteraad om het beste te doen voor Wassenaar.

Contacten onderhouden met zowel leden als potentiƫle kiezers en raadsleden vormt een belangrijk onderdeel van onze taak. Tevens de voorbereidingen voor de verkiezingen, zowel landelijk als lokaal, behoren tot onze verantwoordelijkheden. Het bestuur streeft ernaar om twee keer per jaar door middel van een ALV de leden van het lokale netwerk te betrekken en te consulteren over het te voeren beleid. Daarnaast wordt er een aantal andere activiteiten georganiseerd opdat wij als vereniging open en transparant zijn, met elkaar in gesprek zijn en op een ontspannen en gezellige manier kunnen bouwen aan betrokkenheid met ons dorp.