Twee Wassenaarse kandidaten VVD Rijnland

De VVD Rijnland heeft twintig veelzijdige kandidaten die aan de slag gaan voor Veilig, Voldoende en Duurzaam. Droge voeten én voldoende zoet water tegen zo laag mogelijke lasten voor inwoners en bedrijven: dat zijn dé topprioriteiten van VVD Rijnland voor de Waterschapsverkiezingen van woensdag 18 maart 2015.

Door de inzet van het Waterschap wordt afvalwater gezuiverd, zijn woningen en bedrijven beschermd tegen overstromingen én is juist in droge tijden de grondwaterstand voldoende op peil. De VVD heeft twintig kandidaten uit het hele werkgebied van Rijnland op de kandidatenlijst staan. Of u nu woont of werkt in Bloemendaal, Haarlem, Wassenaar, Alphen aan den Rijn, Zoetermeer, Aalsmeer of Bodegraven-Reeuwijk: VVD Rijnland zorgt voor veilig, voldoende en duurzaam! Op de lijst staan twee echte Wassenaarse kandidaten: Jacob Jan Bakker op nummer 4 en Samuel Griessen op nummer 9. Wanneer alle Wassenaarders die de VVD een warm hart toe dragen gaan stemmen, dan is er goede kans dat er een Wassenaarse vertegenwoordiger in het bestuur komt!

Kijk voor alle informatie over de kandidaten, de standpunten en het hele verkiezingsprogramma op de website van onze waterschapcentrale www.vvdrijnland.nl