Wassenaarse VVD bedankt wethouder Klaver

Wethouder Caroline Klaver-Bouman heeft afscheid genomen van de Gemeenteraad. Tijdens de raadsvergadering van 13 december sprak burgemeester De Lange mooie afscheidswoorden.

De VVD-fractie sluit zich aan bij de lovende woorden van burgemeester De Lange. Fractievoorzitter Gerbrand Nijman: “Wij danken Caroline voor haar inzet in de afgelopen 8 jaar om haar geliefde Wassenaar nog beter te maken. Zij heeft zich met hart en ziel ingezet, als gemeenteraadslid, fractievoorzitter, lijsttrekker en wethouder.”

In de zomer begon Caroline Klaver met veel enthousiasme als wethouder Mens & Maatschappij. Een belangrijke portefeuille waarin veel gebeurt. Het was fijn om te zien dat er veel ambtenaren aanwezig waren bij de vergadering op de Paauw. Zij werden door Caroline Klaver bedankt voor hun ondersteuning en samenwerking. “Alle ambtenaren zijn stuk voor stuk bevlogen medewerkers die zich tomeloos inzetten voor ons mooie dorp.”

In de raadsvergadering stemde de gemeenteraad ook unaniem voor de benoeming van een verkenner. Die gaat op zoek naar een zo breed mogelijke samenwerking met zo veel mogelijk partijen; goed voor de bestuurskracht van Wassenaar. Donderdagavond 15 december zal hierover het eerste overleg plaatsgevonden met de fractievoorzitters. De Wassenaarse VVD-fractie kijkt met vertrouwen naar een nieuwe start in het nieuwe jaar.